Projelerimiz Değerli Öğrencilerimizin ve Öğretim Elemanlarımızın Yürütücülüğünü Yaptığı Projelerimiz: TÜBİTAK 2209-A ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ 2020-2 2021-1 2021-2 AVRUPA BİRLİĞİ ENABLE – Self-Learning for Arab refugee children & building a concept for mother-tongue trainers & teachers PARENTable – communicating with parents of newly migrated children Flipped VET - Digitalising VET: The Flipped Work-Based Learning DigiWELL - Building Digital Resilience by Making Digital Wellbeing and Security Accessible to All TÜBİTAK 1001 Yoksulluğunun Yeni Yüzü Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansılamalarına İlişkin Bir Eylem Araştırması Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (E-Scaffolding) Modelinin Tasarlanması Ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi Bilişsel Davranışçı Terapilerde Sanal Gerçeklik Kullanımı: Sınav Kaygısı Ergenlerde Biyomotorik Özellik ve Becerilerin Egzersiz, Eğitsel Oyun ve Dijital Destek ile Arttırılması Yoluyla Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Disiplinlerarası Eğitim Programının Tasarlanması TÜBİTAK 3005 Öğretmen Adaylarına Biyoetik Eğitimi: Disiplinlerarası Bir Biyoetik Eğitimi Programı Geliştirme Odaklı Eylem Araştırması TÜBİTAK 4004 Botanik Dünyasına Yolculuk Botanik Dünyasına Yolculuk 2 MUBEM & BİLSEM:STEM Temelli Doğa Bilim Kampı MUBEM & BİLSEM:STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II TÜBİTAK 4005 Alan Uzmanları ile Okul Öncesi Öğretmenleri STEM+A Uygulamalı Eğitimini Tecrübe Ediyor TÜBİTAK 1002 Yenilenebilir Enerji Eğitimi: Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Öğretim Tasarımının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi Gençlerden Öyküler: Dil Ediniminde Süreçsel Drama Ile Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Tasarlanması Öğretim Elemanlarının Dijital Yetkinliklerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi TÜBİTAK 2237-A Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar 2021-2022 Eğitim Araştırmalarında Farklı İstatistiksel Analizler Bilimsel Süreçlerde Matematiksel Modelleme ve Uygulamaları Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Sosyobilimsel Konuları ve Bilimin Doğasını Öğreniyor Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerine TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi Fen Öğretiminde Yazılım ve Tasarım Atölyesi YÖK 100/2000 Bilişsel Davranışçı Terapiler Yönelimli Kendine Yardım Uygulaması Geliştirilmesi